duminică, 27 iunie 2010

Week-end-uri minunate


De vreo 2 luni am tot oscilat intre diverse stari..insa week-end-urile au foste mereu minunate:D.

Doua week-end-uri le-am petrecut la mare si a fost minunat.Tot anul am asteptat zilele caniculare de vara pentru a putea merge sa ma relaxezi la malul marii, sa ma umplu de nisip in papuci, sa ma bage valurile la fund, sa ma usture ochii de la apa sarata, sa iti zambeasca primele raze ale diminetii.Pentru mine marea este surplusul de energie de care am nevoie pentru a functiona an de an.Asa ca am inceput sa ma energizez:D>

Week-end-urile petrecute cu prietenii sunt adevarate puseuri de energie.Sunt mandra ca in ultimile 2 zile am reusit performanta de a pleca pe lumina din club:))nu am mai facut asta de vreo 3 ani si chiar incepusem sa ma simt batrana:)).Nu imi venea sa cred ca nu mai rezist ca in tinerete,insa mi-am dovedit singura ca sunt inca tanara si nelinistita:)).Cred ca depinde de atmosfera,de starea mea de spirit si desigur si de companie.:D.
Iar acum,ca am terminat si cu disertatia si odata cu terminarea masterului nu o sa mai aud de facultate nu imi ramane decat sa profit de vara:D

Si pentru ca aseara am ascultat de 2 ori mel asta si m-am trezit cu ea in minte,eu zic ca e perfecta pt am descrie starea si ziua:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu