vineri, 11 iunie 2010

Marea ma cheama la ea

Da,recunosc,marea e drogul meu.Mi-as dori sa am bani k sa imi petrec fiecare week-end la mare cu prietenii.Sa am destui bani incat sa le platesc si lor numai sa mergem la mare si sa ne distram.
Am fost week-end-ul trecut la mare...k doar a fost destresiune:))..dar nu a mea deoarece am dat saptamana asta ultimile 2 examene:)) si pot spune ca a fost minunat.Imi pare rau k am fost mult prea obosita ca sa pot profita de fiecare clipa...Dar asta e abia inceputul.Imi doresc sa merg multe week-end-uri de acum incolo la mare si prin urmare azi plec iar:)).
Da, marea ma cheama la ea,toata saptamana am auzit chemarea ei si asa ca m-am hotarat sa plec iar.Dupa 2 examene foarte stresante cred k merit asta si mai ales ca saptamana viitoare am disertatia..asa ca trebuie sa vin cu forte proaspete,trebuie sa imi incarc bateriile:)).
Maine ma gasiti pe plaja:D
Dar inainte sa plec va las o melodie sa o ascultati.Azi am auzit-o si eu si mi se pare foarte faina,tot drumul spre mare o sa-mi sune in minte numai mel asta.Sper sa va placa...pt ca pe mine ma binedispune,imi da o stare de bine:D.Plec zambind spre mare.

Si cum spuneam...I wanna be a billionaire so fucking bad.Buy all of the things I never had (inclusiv o casa la mare in care sa ne adunam sa petrecem in fiecare week-end:D...noi gasca vesela si cine mai vrea sa ni se alature:)))

Un comentariu: