miercuri, 26 august 2009

Madonna = dezamagire


Saptamana trecuta am avut surpriza de a primi de la seful meu bilet la concertul Madonnei.Am fost tare incantata pt ca probabil daca nu-l primeam cadou ,nu m-as fi dus.
Ieri abia asteptam sa se termine ziua de munca si sa ma duc la concert.
Multa lume,multa aglomeratie,multe pitzi care au venit pe tocuri si cu rochite mulate si scurte pana la fund.
Asta a fost prima dezamagire..prostia romanului.
A doua dezamagire: concertul ar fi trebuit sa inceapa la 9...evident ca a inceput la 10:)).
A treia dezamagire....prestatia Madonnei...ok,ne-a demonstrat ca are conditie fizica si ca stie sa sara coarda si ca are dansatori buni insa a uitat sa demonstreze ca are si voce.Toate melodiile au fost mixate exact pt a nu fi nevoie ca ea sa isi foloseasca prea mult vocea.Noroc cu backing vocal-ul care o sustineau ca altfel ea ar fi fost mult prea preocupata sa se zbantuie si sa sara coarda,sa se plimbe cu masina pe scena:)),sa se sarute cu dansatoarele, decat sa reuseasca sa nimereasca niste note.Deci se poate spune ca show a facut:))
A incercat sa para interesanta cand a tinut sa precizeze ca se fac discriminari la noi in romania si ca nu e drept pt ca toti sunt egali....oh right..si cand ajunge acasa incepe sa blesteme romanii si toti tiganii pt ca ii considera niste hoti...deci ipocrizie.Spui asa ceva cand tu chiar crezi acele lucruri.
In final..eu ma pot lauda la nepoti ca am fost in tineretea mea la concertul "Madonnei" si le pot arata biletul primit cadou si pozele cu colegele mele cu care m-am distrat in felul nostru.
A fost fun la concert pt ca am fost alaturi de colegele mele si ne-am distrat in stilul nostru.
Poate sunt eu prea critica cu Madonna insa ma asteptam la mai mult din partea ei mai ales ca se considera mare diva.Probabil ca am avut pretentii mult prea mari.

2 comentarii:

  1. Nu am fost la concert pt ca eram absolut sigura ca prestatia ei muzicala va fi jalnica.Ma bucur intr-un fel ca simturile nu m-au parasit, dar pe de alta parte constientizez faptul ca "diva" ar fi trebuit sa se lase totusi mai demult de cantat, sa se retraga in perioada ei de glorie, astfel incat sa ramana in istorie ca "regina a muzicii pop".Bla bla

    RăspundețiȘtergere