sâmbătă, 22 august 2009

Atunci cand visul devine realitate

Aseara m-am bucurat sincer cand am vazut o persoana foarte draga mie,Pavel, a ajuns acolo unde isi dorea.....pe scena festivalului de la Mamaia...ma bucur pt ca stiu ca de aici vor incepe primii lui pasi catre visul sau.Plus ca melodie imi este una foarte draga pe care o port in suflet pt ca ma regasesc in ea si pt ca eu am fost cea care a auzit-o prima oara,cand abia incepea sa prinda contur,cand abia fusese compusa.Abia acum am auzit-o in forma finala si pot spune cu mana pe inima ca mi-a placut ce a iesit,au fost destule schimbari la melodie dar in final chiar a iesit bine.
A fost unul dintre cele mai frumoase cadouri de ziua mea.
Sper sa va placa si voua la fel de mult cum mi-a placut si mie.

Mult succes in continuare Pavel.Iti tin pumnii si sper ca visul tau(adevaratul tau vis) sa devina realitate.O meriti pt ca stiu cat ai luptat.Iti voi fi mereu alaturi si te voi sprijini pt ca am incredere in tine si in visul tau.
Multa bafta

Un comentariu: