vineri, 21 august 2009

Fantoma


Am tot vorbit zilele astea cu prietenele mele despre "fantome", insa nu acele fantome care le vedem in filme.
"Fantoma acesta este amintirea acelei persoane care a schimbat ceva din tine si a lasat o urma profunda,o stampila asupra sufletului tau.Este acea persoana cu care te completezi perfect,care reuseste sa te citeasca,care stie ce ai nevoie sa si cand,care stie sa fie perfect pt tine.
Poate fi prezenta inca in viata ta( si te poti bucura de acea persoana),sau a fost prezenta odata in trecut,iar acum a devenit doar o "fantoma" care te obsedeaza si nu iti da pace,punand stapanire pe gandurile tale fara voia ta. Te "bantuie" in cele mai nepotrivite momente.
Ajungi sa faci comparatii,sa faci un tipar din aceasta "fantoma" si incerci neincetat sa ii potrivesti pe ceilalti si ramai dezamagit/a cand vezi ca nimeni nu se potriveste tiparului si incepi sa te gandesti daca vei ajunge sa gasesti o persoana care sa se potriveasca perfect si care sa reuseasca sa faca ca fantoma care te bantuie sa dispara,sa o inchizi in trecut astfel nu o sa mai aibe puterea de a iti afecta prezentul si probabil si viitorul.
Oricat ti-ai dori nu poti renunta la tipar si inevitabil incep comparatiile si iti dai seama ca oricat ai dori tu sa potrivesti pe cineva in tipar nu reusesti si ca acel tipar se potiveste unei singure persoane...care e in incontinuare in mintea ta.
Pana acum ceva timp am crezut ca doar eu am fost bantuita de o astfel de fantoma (si am incercat 6 ani sa scap de ea iar intr-un final vreau sa cred ca am reusit),insa in ultimile luni am aflat ca in jurul meu sunt o multime de persoane "bantuite" care ar vrea sa scape de "fantoma" dar nu reusesc sa se rupa de ea.Care ar vrea sa se bucure de ce au dar nu reusesc pt ca isi dau seama ca ceea ce i ar face fericiti este doar "fantoma"sau macar o persoana care sa se potriveasca perfect tiparului. Atunci ramane doar sa speram ca vom gasi aceea persoana...

3 comentarii:

  1. Asa este ... poate chiar asta este gresela ...nu reusim sa o lasam in trecut . si tot timpul o cautam ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma numar si eu printre persoanele "bantuite" cum spui si tu ...
    Ai dreptate,compar,am un tipar anume,sunt dezamagita cand vad ca nimeni nu se potriveste acestui tipar... Chiar ma intreb daca o sa ajung sa gasesc o persoana care sa se potriveasca...dar n-am gasit un raspuns...
    Sper sa gasesc intr-o buna zi...
    Poate ca nu e bine,gresim,dar totusi o facem...De ce ??Ramanem doar cu speranta!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ahh,eu inca am fantoma mea cu mine,si sper sa ramana asa :d nimic nu e mai frumos decat o fantoma...care inca nu este fantoma,care inca este prezentul mult visat 8->

    RăspundețiȘtergere