vineri, 10 iulie 2009

Funny


Aseara am fost in Cora la niste cumparaturi.Si in timp ce ma plimbam eu pe la raftul de bere ca sa vad daca merchandiserii de la firma unde lucrez eu isi fac treaba, aud in spate o voce cristalina de copil. Era o fetita de vreo 5-6 anisori care vorbea cu un glas pisicos catre tatal ei :"Tatiii.".Tatal ei ii raspunse :"da puiule"...la care fetita pe acelasi ton pisicos si dulce:"daca iei bere te spun lu' mami":)))
Am inceput sa rad cu lacrimi can am auzit-o pe aia mica.Cred k sarmanul tata si-a blestemat clipa cand s a hotarat sa vina la cumparaturi cu copilul.
Iar daca toata faza asta nu era de ajuns..cand am iesit cu carutul de la casa si ma indreptam spre iesire apare ca din senin o fetita alergand direct spre carutul meu.Eu opresc imediat carutul iar ea abia pune "frana" si o vad ca se rasuceste si aluneca direct cu fata de pamant.In momentul ala m-a trecut un fior cand am auzit zgomotul de la cazatura,am pus pana la gura si am am dat un mic,chiar mic ,tipat:)). Mama fetei s-a dus sa o ridice si uitandu-se la mine ,nu la fata ca sa vada daca a patit ceva,imi spune:"stai linistita,nu a patit nimic":))
Imi venea sa-i spun,dar te-ai uitat la ea sa vezi daca a patit ceva inainte de a incerca sa ma linistesti pe mine?:))Fetita se uita speriata cu niste ochi mari la mine si a uitat sa mai inceapa sa planga.:))
Si uite asa incep eu sa ma conving ca e cel mai prost lucru sa mergi cu copii la cumparaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu