vineri, 3 iulie 2009

Marea ma cheama la ea asa ca...Here i come


Dupa o saptamana crunta, plina de stres si alte sentimente aiurea,am gasit cel mai bun mod de a o sfarsi...MA DUC LA MARE...IAR:)).
Imi era tare dor de mare8->si abia asteptam sa ma duc iar acum sunt happy pt ca in cateva ore voi fi acolo.
Stiu ca marea imi va spala problemele si va reusi sa aduca zambetul pe buzele mele ca intotdeauna.
O sa stau la plaja si o sa las soarele sa bronzeze,sa ma faca "neagra"...poate asa o sa par si eu alta;))
Iar noaptea o sa am ocazia de sta pe plaja si sa privesc stelele iar pt cateva clipe stiu k tot ce e rau va disparea,va fi luat de valurile marii si vi fi eu,marea si stelele.
Poate o sa am ocazia sa imi indeplinesc o mare dorinta...sa fac baie noaptea in mare:D
Sper din suflet sa am parte de multa distractie pt ca am nevoie.
Mare,plaja,valuri,gasca....HERE I COME,SO LET"S PARTY AND HAVE FUN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu