joi, 28 mai 2009

Sunny days


Nu am mai scris de mult timp,am tot vrut dar mereu ma luam cu altele si uitam sau probabil nu am avut chef si inspiratie.Nu imi venea sa-mi astern gandurile,le tineam doar pt mine.
Am avut o perioada minunata,mai ales ca a fost ziua mea.
Pe 10 mai a fost ziua mea,ziua in care soarele a rasarit pt mine,toata ziua a stralucit pt mine,toata lumea a zambit pt mine.M-am simtit minunat,mai ales ca pentru prima data in ultimii 20 de ani am avut un tort facut special pt mine,un tort minunat si delicios.
Plus ca mi-am petrecut ziua de persoane foarte importante pt mine care m-au facut s ama simt minunat,sa ma simt speciala. La 12 noaptea,exact cand incepea ziua mea am avut parte de o melodie cantata live special pt mine in versurile careia ma regaseam.
Dupa 2 saptamani am avut parte si de petrecerea de ziua mea cu retul prietenilor din gasca, carora tin sa le multumesc ca au venit si k s-au distrat alaturi de mine si de celelalte sarbatorite(Cerise,Adina,Gabi). Ii multumesc si lui Marmelada k in seara aia a observat ca nu eram in apele mele si a fost alaturi de mine si m-a facut sa rad si sa dansez. Iar Dana a fost minunata pt ca a avut grija ca eu sa am simt bine si sa ma distrez.
Pot spune ca ziua mea din anul acesta a fost minunata( ambele petreceri).
Acum ramane doar sa sper ca zilele insorite vor continua in viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu