joi, 28 mai 2009

Dupa soare vine ploaie,si probabil dupa ploaie vine soare



Ziua mea a trecut....si de asemenea probabil si zilele insorite.Asa cum se spune..ce e frumos nu tine mult.
Zilele astea m-au facut sa-mi reamintesc ceea ce ma deranjeaza pe mine si ce ma face sa sufar...si anume...INDIFERENTA.Nu suport indiferenta,nu suport ca persoanele din jurul meu sa se poarte cu mine ca si cand nu as exista.Nu suport de asemenea sa ma considere lumea prostuta doar pt ca sunt blonda,asta e doar vopseaua.
De mica,fiind unicul copil toata atentia mi s-a acordat mie si probabil ca am fost obisnuita prost.Insa atunci cand persoanele dragi mie ma trateaza cu indiferenta ma doare cumplit.Consider ca daca tii la o persoana atunci nu ai motiv sa o tratezi cu indiferenta.
Probabil ca odata si odata nu o sa ma mai afecteze asa mult si voi putea fi si eu imuna la astfel de comportament.
Ma ghidez mereu dupa principiul te respect,respecta-ma, ma port frumos cu tine astept acelasi lucru din partea ta,iti dau atentia de care ai nevoie si astept ca si tu sa-mi dai un pic de atentie,sunt sincera cu tine,astept sa primesc sinceritate din partea ta.Poate gresesc ca astept aceste lucruri.Sau poate ca mai sunt altii ca mine si imi dau dreptate.Nu stiu:-??
Tot ceea ce stiu e ca sunt dezamagita,sunt dezamagita ca zilele insorite nu tin cat as vrea eu si ca dupa aceste zile mai vin si zile innorate,iar eu urasc sa ma zile innorate in viata mea.Dar de felul meu sunt o fire optimista,asa ca voi astepta sa rasara iar soarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu