sâmbătă, 3 aprilie 2010

Have you met Sasha?

Am facut o nou apasiune pt un serial care se numeste How I meet yout Mother.E genial si super funny serialul...o sa revin cu detalii intr-un post viitor.
Acum vreau doar sa scriu despre un joc al personajelor din film care se numeste "have you met Ted?"
Eu o sa va intreb "Have you met Sasha?"Sasha e un bun prieten caruia eu ii spun k e fenomenal:))pt k ma uimeste uneori cu ce spune sau face:)).

Cand e vorba de lene...nimeni nu-l intrece pe sasha:
sasha: mie imi e lene sa inchid ochii sa dorm
sasha: imi e lene sa ma scarpin cand ma mananca
sasha: imi e lene sa merg sa raspund la usa
sasha: strig k e deschis
sasha: si daca nu intra nu fac nimic
sasha: astept sa plece

tactica de agatat..se duce la fata... si ii spune:
sasha: "the look"
sasha: cu tine nu prea am apucat sa vorbesc
sasha: dar lasa-mi numarul tau si poate ne auzim in decursul saptamanii viitoare

De la el stiu un nou cuvant care sa descrie baiatul.......JERCALAU(prima oara nu stiam in ce limba vorbeste si ce spune:)))

Si el e singurul pe care l-am auzit k il doare la "bashlaifar"..(daca sunteti curiosi ce inseamna...intrebati-l pe sasha:)))

A da..si ultima chestie funny
sasha: am iesit aseara cu o tipa
sasha: da
sasha: e buna rau
sasha: dar nu imi place :|

So..meet sasha:))
O sa revin cu alte situatii haioase a la Sasha.
El e Sasha si nu are nici o sansa.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu