vineri, 22 ianuarie 2010

New year,new beginning


Nu am mai postat de mult...motivul a fost lipsa de timp..si probabil lipsa de inspiratie:)).
Sasha m-a batut la cap sa sa mai postez si eu ceva...si am hotarat sa postez...de gura lui evident,ca sa nu ma mai bata la cap:))
A mai trecut un an,un an care a fost tare frumos.Am cunoscut niste oameni minunati,am trait niste clipe foarte frumoase dar desigur au fost si momente pe care as vrea sa mi le scot din amintiri insa cum nu pot vor ramane acolo...ca amintiri.
Acum a inceput un nou an asa k voi avea un nou inceput.New me:D..deja ma inceput,am renuntat la blondul meu care il aveam de 7 ani si m-am facut satena:))...a fost un adevarat soc pt unele persoane:)))
Imi doresc ca acest an sa fie unul genial si am eu o presimtire ca asa va fi.Oricum inceputul a fost promitator.;)
Acum revenind la blog,am o leapsa de recuperat....de fapt 2,una de la ceriza si una de la marme...si promit k le recuperez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu