sâmbătă, 13 iunie 2009


Azi stateam imi omoram timpul uitandu-ma la House si incercand sa imi revin din oboseala care m-a luat dupa o noapte in club cu gasca.Nu pot sa ma plang,ca mi-a placut mult,iesirile cu prietenii ma destind si am mereu parte de distractei alaturi de ei.
Tot aseara l-am cunoscut face to face pe un bun prieten care imi e drag si cu care pot sa vorbesc cate in luna si stele,insa nu am avut ocazia pana acum sa stam de vorba decat pe net,insa noaptea trecuta viata mi-a oferit si aceasta sansa.
Singurul lucru pe care il regret la seara trecuta e ca nu am putut sa fiu toata noaptea happy si cu zambetul pe buze,fara sa vreau m-a cuprins o stare aiurea si am simtit nevoia sa ies la aer si sa fiu singura.A fost surprinzator pt mine ca am vazut ca toti prietenii mei au observat ca lipsesc si veneau pe rand sa ma intrebe daca sunt ok.Chiar si Sasha m-a facut sa raman surprins placuta cand am vazut ca isi dadea seama ca lipsesc si mereu a venit sa aibe grija de mine si sa se asigure ca sunt bine si mi-a tinut de urat.Ii sunt recunoscatoare ca a fost grijuliu cu mine si ma lua mereu sa iau aer cand vedea ca imi era rau de la caldura si fum.
In momentul cand am fost singura ,doar eu....si gandurile mele,mi-am dat seama ca am niste prieteni minunati si sunt foarte fericita cand sunt cu ei,numai ca uneori simt ca lipseste ceva din viata mea.Mi-a spus odata o persoana "niciodata nu le poti avea pe toate" si avea dreptate.
Lucrurile bune nu vin mai multe deodata dar necazurile vin mereu in numar mare in acelasi timp.:))
Tot aseara,cand stateam in fata clubului,a venit un tip si s-a asezat langa mine si mi-a spus ca oare merita cineva ca eu sa fiu acolo afara suparata,cand toti prietenii mei vin sa vada daca sunt bine ?Mi-a vorbit extrem de frumos si nu a fost indiscret si mi-a spus doar a vrut doar sa-mi tina de urat,pt ca m-a vazut acolo suparata. Mai rar intalnesti straini amabili care sa incerce sa iti ofere mana lor pt a te ridica cand te vad la pamant.
E un sentiment placut sa vezi ca lumea din jurul tau iti sunt alaturi si sunt atenti cu tine.Imi dau seama acum de ce imi sunt atat de dragi prietenii mei si de ce au resit sa-mi intre la suflet..pt ca sunt minunati si sunt mereu acolo langa mine si mereu ma fac sa uit de probleme si sa ma distrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu